Konfirmations- & julehjælp

Julehjælp 2023

Hvis du bor i Lindehøj sogn, er det muligt at søge Lindehøj Sogns Menighedspleje om økonomisk hjælp til julen. Ansøgningsskemaet kan hentes på Kirkekontoret, Tvedvangen 175 (åbningstid: hverdage 9-13, fredage dog 9-12), hos en af kirkens præster eller i Birkholm Sognehus, Hjortespringvej 130 (ring til Kirsten Astafanos på 5150 7323).

Skemaet kan også printes ud her

Ansøgningsskemaet afleveres personligt senest d. 30. november, se info på skemaet.

----------------------

Lindehøj Sogns Menighedspleje uddeler hvert år konfirmations- og julehjælp til at antal borgere med bopæl i Lindehøj Sogn.

Ansøgning til konfirmationshjælp

Har du brug for økonomisk støtte til afholdelse af konfirmation er der mulighed for at søge menighedsplejen om konfirmationshjælp. For at søge skal du aflevere dette skema personligt til kirke- og kulturmedarbejder Kirsten Astafanos.

Ansøgning til julehjælp

Julehjælp uddeles til borgere i vanskelige økonomiske forhold. Der skal udfyldes et ansøgningsskema, som kan hentes på kirkekontoret, eller hos Kirke- og Kulturmedarbejder Kirsten Astafanos når der i november åbnes for ansøgninger.

Der er ansøgningsfrist d. 30. november i 2023 og det skal afleveres personligt til Kirsten i Birkholm Sognehus, Hjortespringvej 130.

Har du spørgsmål, så kontakt Lindehøjs Kirke- og Kulturmedarbejder