Mindesamvær og Reception
Der er mulighed for at kirkens lokaler kan benyttes til at afholde Mindesamvær efter begravelse eller bisættelse her i sognet, såfremt at kirkens lokaler er ledige og der kan findes det fornødne personale til at stå for arrangementet.
Ligeledes kan lokalerne benyttes til Reception efter dåb eller bryllup her i sognets kirker, såfremt lokalerne er ledige og der kan findes personale til det.
Ved udleje til et arangement skal Kirkekontoret kontaktes og de kan så oplyse om lokalerne er ledige og kan reserveres til formålet og kontoret undersøger herefter om der kan findes de fornødne husværter til at stå for arrangementet.
Når kontoret har reserveret lokalerne og har fundet en husvært til arrangementet, så giver de besked til den oplyste kontaktperson om at arrangementet kan afholdes og oplyser kontaktoplysninger på husværten der skal stå for det. Hvis der kun kan findes en husvært, så kan man evt. selv stille med den fornødne ekstra hjælp.
Retningslinjer for udlejning kan findes HER
Ved yderligere spørgsmål kan I kontakte Kirkekontoret.