Kirkeweekend 2024 - Tilmelding og priser

Tilmelding

Tilmeldingen er lukket, men du er velkommen til at skrive en mail til os på kirkeweekend@lindehojkirke.dk for at høre, om det er muligt stadig at komme med på lejren.

Seneste mulighed for tilmelding er mandag d. 1. april 2024
Afbud skal ske senest 10 dage før lejrens start - ellers kan deltagerbetalingen ikke refunderes.

Tilmeldingen er først gennemført, når vi har modtaget betalingen for tilmeldingen. Dette vil fremgå af tilmeldingsformularen.

Betalingen sker til Væksthuset på en af følgende to måder:
- MobilePay: 941470 (HUSK at skrive 'KW' i overførslen)
- Kontooverførsel: Reg.nr. 1551​ kontonr. 10925789 OBS: Indbetalingen skal mærkes med ‘KW + dit navn’ i tekstfeltet.

Overnatning

• 17 stk. 4 sengs værelser, med bad og toilet. Tildeles fortrinsvis til familier med yngste børn
    • 2 stk. 6 sengs værelser, ved sovesale.
    • 2 stk. sovesale med plads til 28 stk. hver.
    • Mulighed for at tage sin egen campingvogn med (Der er dog begrænset antal pladser til campingvogne. Hvis man ønsker at sove i campingvogn, angives det i tilmeldingen)

Priser

Vores udgangspunkt er, at alle skal have mulighed for at tage på kirkeweekend uanset den enkelte eller families økonomiske råderum. Har du/I problemer med at betale prisen, kan du skrive til nedenstående mail med henblik på en rabat eller friplads.

Hele weekenden:
Voksne: 295,- kr.
Studerende på SU: 195,- kr.
1. Hjemmeboende barn: 195,- kr.
2. Hjemmeboende barn: 95,- kr.
3. Hjemmeboende barn: 0,- kr. (Flere børn er gratis)
Ven af hjemmeboende barn: 95,- kr.

Børn 0–3 år (inkl.) år gratis. Priserne gælder børn fra 4 år og opefter.

Lørdagspris:
Voksne: 235,- kr.
Studerende på SU: 160,- kr.
1. Hjemmeboende barn: 160,- kr.
2. Hjemmeboende barn: 75,- kr.
3. Hjemmeboende barn: 0,- kr. (Flere børn er gratis)
Ven af hjemmeboende barn: 75,- kr.